Kontu Asuminen Polkumme yhdistyivät – olemme nyt Kontu

Polkumme yhdistyivät – olemme nyt Kontu

Isännöintialan yritykset MTR-Isännöinti, Walttari ja Suomen Tekninen Isännöinti tunnetaan 14.2.2024 alkaen yhteisellä nimellä Kontu. Uudistus on luonnollinen jatkumo pitkälle yhteistyölle ja se suoraviivaistaa asiakkaan palvelemista sekä selkeyttää viestintää kaikille sidosryhmille.

Jaa

Tiedote, Kontu, 14.2.2023

Kontu on asuinympäristöihin erikoistunut asumisen kumppani, joka tarjoaa taloyhtiöille monipuoliset isännöintipalvelut helposti yhden katon alta. Muodostamme vakaan, ihmislähtöisen toimijan, jolla on kykyä ja halua muotoilla isännöinti- ja asumispalveluita Suomessa.

– Olemme kulkeneet jo jonkin aikaa yhteistä matkaa samassa konsernissa ja tehneet yhteistyötä yritysten välillä asiakkaidemme parhaaksi. Yhdessä kulkemamme muutospolku kiteytyy nyt uuteen nimeen ja visuaaliseen ilmeeseen. Se myös helpottaa ja selkeyttää vuorovaikutustamme kaikkien sidosryhmiemme kanssa ja luo entistä vahvempaa pohjaa jatkokehitykselle, kertoo Konnun toimitusjohtaja Krister Ilvonen.

Uusi nimemme Kontu heijastaa kotien ja asuinyhteisöjen merkitystä. Kontu tarkoittaa kotia viitaten läheisesti myös paikallisuuteen, asuinalueeseen ja naapurustoon. Se kuvaa asuinyhteisöjen tärkeyttä – turvaa, yhteistä vastuunkantoa ja yhteisöllisyyttä, jotka ovat arvokkaita asioita nykypäivän nopeatempoisessa maailmassa.

Sujuvan asumisen aikaansaavin kumppani

Brändiä työstäessämme keskityimme kuuntelemaan eri sidosryhmiä ja selvittämään, mitkä asiat luovat heille arvoa. Keskusteluissa asiakkaiden ja työntekijöiden kanssa nousivat esiin erityisesti kohtaavuuden, inhimillisyyden, tiedon tolkullisuuden ja aikaansaavuuden arvostus, toimivia digipalveluita unohtamatta.

Siksi me Konnussa satsaamme siihen, että:

– hallitus-isännöinti yhteistyö on tolkullista ja se vapauttaa hallituksen aikaa ja energiaa

– teemme töitä tiimeissä, joilla on aikaa kohdata asiakkaat älykkäiden digipalveluidemme tuella

– omalla ohjelmistokehitystiimillä on kykyä kehittää digipalveluistamme entistäkin älykkäämpiä

– saamme asioita aikaan ja keskitymme tuloksiin

– asiantuntijamme ovat ajan tasalla ja asiakkaat saavat asumiseen ja varallisuuden hallintaan oikeasti sitä, mitä tilaavat eli laaja-alaista, ajantasaista ja ammattitaitoista osaamista

– asiakkaat pysyvät ajan tasalla ymmärrettävän viestinnän ja toimivan asukasportaalin ansiosta

– pysymme asiakkaidemme pulssilla, mittaamme asiakaskokemusta aktiivisesti ja teemme jatkuvaa kehitystä palautteen perusteella

Lupauksemme onkin olla sujuvan asumisen aikaansaavin kumppani.

Perustamme olemme valaneet kumppanuuden, rohkeuden ja vastuunkannon varaan, jotka ohjaavat toimintaamme kaikessa tekemisessämme.

– Arvomme näkyvät käytännön toiminnassamme monin tavoin. Haluamme esimerkiksi johtaa rohkeasti alaamme uuteen aikaan keskittymällä digitaaliseen palvelukehitykseen, laadukkaaseen asiakaskokemukseen sekä ammattimaiseen ihmisten kehittämiseen. Meillä on ainutlaatuinen johtamisen ja tiimien kehittämisen ohjelma, jolla panostamme esihenkilöosaamiseen, kulttuurin ja yhteistyön kehittymiseen. Panostukset konkretisoituvat asiakkaillemme hyvänä kumppanuutena, Krister Ilvonen kuvaa.

Uudet nettisivumme ovat auki ja ne löytyvät osoitteesta kontuoy.fi. Seuraathan meitä siellä ja somessa! Yhteistyöllä luomme parempia asuinyhteisöjä koti, rappu ja kortteli kerrallaan.


Lisätietoja:

Krister Ilvonen
toimitusjohtaja
krister.ilvonen@kontuoy.fi

Kati Toivanen
viestintäpäällikkö
kati.toivanen@kontuoy.fi
(09) 8387 2571

Kontu on vakaa toimija, joka tarjoaa isännöintipalvelut yhden katon alta. Tehtävämme on tehdä asukkaiden arjesta sujuvaa, hallitus-isännöintiyhteistyöstä onnistunutta ja meistä alan inhimillisin ja halutuin työpaikka. Visiomme mukaan kaikki kodin ja kiinteistön asiat sujuvat yhdellä sovelluksella ja viemme asiakastyytyväisyyden uudelle tasolle.  

Miksi muutos tehdään?

Olemme tehneet jo pitkään konsernin sisäistä yhteistyötä palvellaksemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Tämä pitää sisällään esimerkiksi toimintamallien ja ohjelmiston kehittämistä tasalaatuisen palvelun takeeksi. Yhden brändin alle siirtyminen on luonnollinen jatkumo tälle yhteistyölle, jota olemme jo tehneet jakaen saman arvomaailman ja tahtotilan. Se helpottaa ja selkeyttää vuorovaikutustamme asiakkaidemme kanssa, kun kaikki palvelut ovat saatavilla ja tuotetaan yhden katon alta. Uusi nimi ja ilme kiteyttävät kuljettua muutosmatkaa ja toisaalta luovat entistä vahvempaa pohjaa jatkokehitykselle.

Kaikki tutut isännöintiammattilaiset jatkavat asiakkaidemme palveluksessa ja omistusrakenne säilyy ennallaan. 

Mitä uusi nimi tarkoittaa?

Uusi nimemme Kontu heijastaa kotien ja asuinyhteisöjen merkitystä. Kontu tarkoittaa kotia viitaten läheisesti myös paikallisuuteen, asuinalueeseen ja naapurustoon. Se kuvaa asuinyhteisöjen tärkeyttä – turvaa, yhteistä vastuunkantoa ja yhteisöllisyyttä, jotka ovat arvokkaita asioita nykypäivän melskeisessä maailmassa. Se on myös perinteikkäämpi suomen kielen sana, joka on helppo muistaa!

Me Konnulla olemme sisintä myöten sujuvan arjen ja mainion asumisen asialla. Kumppanuus, rohkeus ja vastuunkanto ohjaavat työtämme niin asiakkaiden kuin yhteistyökumppaneiden kanssa, kuten myös työyhteisössämme. Haluamme nimemme merkitsevän ja viestivän kaikkea tätä.

Mitä tapahtuu yhteystiedoille?

Uudet sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@kontuoy.fi
Asiakaspalvelumme tavoittaa jatkossa numerosta 010 739 8990 ja sähköpostitse osoitteesta aspa@kontuoy.fi
Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa ma-pe klo 9–15.
Nettisivumme löydät osoitteesta www.kontuoy.fi

Koska muutos astuu voimaan?

Muutos on voimassa tästä päivästä 14.2.2024 lähtien.

Aikaisemmissa kanavissa oleva automaattiohjaus kuitenkin varmistaa, että yhteydenotto päätyy aina oikeaan paikkaan, vaikka esimerkiksi sähköpostia laittaisikin vielä vanhaan osoitteeseen.

Tilaa uutiskirjeemme

Konnun vinkit

Pysy kärryillä asumisesi ja taloyhtiösi kannalta tärkeistä ajankohtaisista asioista ja tilaa vinkkimme sulavaan taloyhtiöelämiseesi.

Ajankohtaista